Goodnight sweetheart

Beställt klipptid på torsdag. Blir nog sidecut på båda sidorna om jag inte hinner ångra mig tills dess. Sen ska jag göra ett nytt försök på att få till en stjärna på ena sidan. Hade iallafall tänkt att spara håret där bak, för det är inte helt omöjligt att jag ångrar mig, ellerhur?

Iallafall, kom ganska nyss hem från ett kalas. Min kusin, Stina, fyllde 9 och Camilla har också fyllt år så vi firade dom två. Jag, Tim, Jonna och Adde stack ut i skogen till ett gammalt äckligt hus och vi var inte där många sekunder kan jag ju tala om. Minsta lilla snarret därifrån och vi var waaay långt bort. Jag kände inte ens fötterna när jag sprang! Sen tänkte vi gå tillbaka, men vi fastnade framför videoklipp på bilar, gokarts, cyklar och andra saker som jag också är superintresserad av! Menmen, kul var det iallafall ;) Tack för kvällen, alla!
Nu är jag supertrött så jag ska iallafall gå och lägga mig. Godnatt!
Jag blir inte bra på bild fortfarande och är för lat för en "favorit i repris"
=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0