Musik

Jag fattar inte hur det kan vara så jävla underbart att lyssna på musik. La mig i sängen och skulle sova, men det blev så jävla tyst! Jag glömde mitt headset i skolan och kunde inte lyssna på musik utan att hela huset störs. Iallafall, så jag satte mig vid datorn och börjar gå igenom gamla spelningslistor på spotify.
Varför lyssnar jag inte på dom längre? Jag hittar massa gamla låtar som får mig att bli så jävla glad! Jag ska göra en spelningslista, med MASSA låtar som jag lyssnar / har lyssnat på så får ni se vad jag tycker om ;)
Den kommer inte bli kort kan jag ju säga direkt.

Kommentarer
Postat av: ronja

fan va du byter bloggar då :o

2011-04-05 @ 21:02:53
URL: http://freakoutgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0