drömmer..

Enda sen jag fick reda på att det fanns runda sängar har jag velat ha en. Men var får man tag i en? Skulle nog inte få plats med någon än på några år men ändå?! Jag måste ha en. 

Jag ska snart börja inreda, bestämma tapeter osv i mitt nya rum. 
Har funderat på en barbapapparosa färg i hela rummet, alltså ingen fondvägg.

En rosa vägg & resten svart. Ungefär den nyansen :)


sen försöka få tag på ett spegelbord.



Någon gullig väggdekor.

Fluffiga, mysiga kuddar är ett måste!



Försöka övertala pappa om att få ha stereon på mitt rum.




WÄÄÄÄH, jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Wilja, mamma till Jamie! ♥

Det har funnits runda sängar på Ikea! :p

2011-08-06 @ 21:47:12
URL: http://mmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0