Funderar...

Wilja: Då får jag väl flytta till USA :(
---
Jag vill göra någonting med mitt hår. Antingen klippa kort eller skaffa långt hår, alltså extentions. 
Men jag vill bli blond innan jag sätter i extentions isåfall. Så kanske klipper lite halvlångt innan, eftersom mitt hår är så slitet så topparna inte klarar av att bli blonda. 
Annars kort.. 
Det är jävligt snyggt att ha långt hår! Har aldrig haft längre än vad jag har nu.
Vad tycker ni är snyggast, långt eller kort blondt hår ?
Jag tror långt skulle bli snyggast, och såklart man vänjer sig ju med långt.. 
Men jag är rädd att jag tröttnar :o Wäääh! Beslutsångest..
Och detta är min fd. sidecut. Växer som ogräs! Haha. Men jag ska spara ut den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0