-

sitter i en mysig liten stuga på kampingen nu med jonna. lyckades få med oss 2 datorer och internet så jag kan blogga i helgen ;) Kinda nice!
Idag har jag varit på ullared och blivit 1060:- fattigare. Känns dunderbra! Jag hade kunnat göra slut på minst 2000 till :P Tänkte inte köpa så mkt alls, utan ha pengar över men ah.. Det gick BRA. Haha :)
Jag tycker ändå inte att jag köpt något onödigt :D Nästan iallafall. lyckades plocka med mig en minidamsugare som ser ut som en nyckelpiga ;) 
 Dagens bästa  köp var nog jackan eller plattången.
jackan är millitärgrön med nitar på och ser lite sliten ut, fast snyggt sliten såklart. 150:-
plattången var illrosa med inställbar värme, ser ut att funka bättre än de andra jag har haft ;)

aja, hörs senare eller imorn.
PUSS-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0