FML.

bild: FRÅN GOOGLE!!!
Imorse vaknade jag och gick direkt ut i skogen för att plocka lagom mycket svamp till att göra en svamp&ägg-röra. Skitgott blev det! Sen tog jag moppen till Natalie som fyller år idag :) Fick även reda på en tråkig nyhet :( Buhu. Kommer bli helt ensam på folkuniversitetet eftersom jag inte känner någon! wäääh.
Iallafall, var hos henne en stund sen åkte vi ner till Mejeriet och tog en fika :) Satt där i några timmar och tjötade. Mysigt! 
Påväg hem stannade jag hos Jesper och skulle hämta en nyckel, såg att han gjort om sitt kök till Playtown. Haha! Sååå nördigt :D Tog en kaffe där iaf, sen åkte jag hem, öppnade truten i spegeln och såg att mina halsmandlar var stora och prickiga. Hoppas jag inte blir såå sjuk eller iallafall blir frisk innan måndag då jag ska med mina systrar till göteborg. Har verkligen sett fram emot det. :( Håll tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0