HURRAA

Lite seg men internet har krånglat. Håret blev bra ;) Det är ju lite mörkare där fram men det är såpass solblekt så det spelar ingen roll. Det ser bra ut ändå! :D
Just nu sitter jag och sjunger med till Adele – Rolling In The Deep. Sjukt bra! En annan låt med henne, Adele – Hometown Glory (Album) som också är hur bra som helst. Adele ftw!
Haha, men nu ska jag ta en ansiktsmask och gå och lägga mig någon stans kanske. Blev lite småsur när jag spillde kaffe på min gosiga onepiece jag haft på mig sen jag köpte den ungefär :p Detdär var verkligen kärlek i första ögonkastet! Iallafall sen första gången jag provade den.. Haha
Som vanligt glömde jag bort att blogga klart och undertiden jag glömde det tog jag en ansiktsmask, gurka på ögonen och låg i soffan en stund, sen fick jag fotskrubb också.
Nä, nu ska jag facebooka lite sen lägga mig i soffan och kolla på one tree hill :)
Puss och kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0