-

Skola - Hem - Vänersborg - Överby - Hem - Sjukgymnastiken - Hem
Skolan var lite roligare idag än igår :) Vi gick tipspromenad, pratade lite om nästa vecka och sen slutade vi. Sen gick jag hem med mina väskor, tog nått att äta innan jag tog bussen till Vänersborg där jag mötte Wilja. Vi gick till soc som hade stängt sen tog vi bussen till Överby och shoppade lite :)
Tog sedan bussen hem, lagade mat, åt och sen stack jag till sjukgymnasten :) Jag fick någon behandling på ryggen och somnade haha.
Sen cyklade jag hem igen och städade heela lägenheten så nu är det nystädat och fint!
Detta köpte jag på överby!
med mina väskor, tog nått att äta innan jag tog bussen till Vänersborg där jag mötte Wilja. Vi gick till soc som hade stängt sen tog vi bussen till Överby och shoppade lite :)
Tog sedan bussen hem, lagade mat, åt och sen stack jag till sjukgymnasten :) Jag fick någon behandling på ryggen och somnade haha.
Sen cyklade jag hem igen och städade heela lägenheten så nu är det nystädat och fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0