candy is dandy but liquor is quicker

Vaknade och var helt jävla slut, precis som igår eller när det var, jag bara gäspade och gäspade. Orkade inte bry mig om utseendet idag för jag orkade inte, och jag ska ändå träna sen. Satte upp håret i en bulle, sen på med mössa så det inte syns, mjukisbyxor, en tshirt och tjocktröja. Mysigt! 
Åkte till Lyrfågeln och städade mitt gamla skåp, sen tog jag bussen till stan och träffa Faidrah en stund och sen tog jag bussen hit. Ska väl åka om en halvtimme kanske, ska kolla om jag kan ta träningen innan behandlingen :) För jag ska till sjukgymnastiken. 
Dendära behandlingen förresten. Den är jättekonstig haha! Dom sätter 4 sugproppar på min rygg som ger mig elstötar och axlarna rör sig av sig själva pga dom. Hahah! 

Imorn eftermiddag sitter jag på tåget upp till norrland utan någon dator med mig, så kommer antagligen inte blogga så mycket. Inte för jag gör det nu ändå. Hähä
Tumblr_lmihqmh03w1qhpf9yo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0