Det var ett tag sen sist..

Jag har ju varit ute i lysekil och skaffat lite bränna :)


Har precis haft kalas för far min som fyller 41 idag :) 
Nu håller jag på och städar lite, jag vet att man ska göra det innan kalas men jag hade fullt upp med kladdkaka och .. film (a) hähäh! Bytt lakarn, plockar och ska nog dammsuga.. Sååå jobbigt, men det måste göras!

Hur vad midsommar för er? Jag mådde lite vingligt och sprang in i en bil! Misstolka inte, men vi körde Irländsk Julafton ;) Vi kom fram till att det alltid händer massa galna saker när jag umgås med familjen Granlund.. Hahah! 

Några bilder då som sammanfattar dagarna tillsammans med min bästa vän och hennes familj :) Har inte haft så mycket tid till att fota för det vart fullt upp helatiden nästan men några bilder fick jag allt.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0