Vad är det för dag idag?

Jag har ingen koll alls över huvud taget. Fick reda på igår att det var Juni, och då trodde jag att det var måndag. Folk snackar med mig utan att jag är medveten om det.. Ska jag fortsätta?
Jag är lite off just nu! Har inte bloggat på ett tag heller. Har väl lagt ner nästan kan man väl säga? På tisdag reser jag till Norrland i två veckor och kommer inte kunna blogga då. Sen ska jag iväg direkt till Ragnerudssjön och sen vet jag inte, men har funderingar på ännu en norrlandsresa i två veckor till. Den uppfattningen jag har fått om norrland finns det varken internet eller teckning på mobilen, men det stämmer väl inte? Jag har ingen aning! Jag har bara varit där en gång för sisådär.. Hmm.. 18 år sen? Nejmen, 2004 kanske det var.
Imorn ska jag upp vid halv 8-8 någon gång, ska vara hos sjukgymnasten halv 9. Roooligt! Kommer vara såå pigg, helt nyvaken osv.. ;) Jag var ju lagom pigg i morse när jag skulle upp, kändes som om jag var.. Svårt att beskriva men lite vinglig, ögonen vill inte vara öppna och jag kunde inte tänka riktigt. 
Iallafall, nu ska jag försöka somna till den härliga musiken som får en att tro att man är i Afganistan eller nåt. 
Godnatt!
BY THE FUCKING WAY! Varför kommer inte åskan hitåt? NU vill jag vara på öland :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0