välkommen hem, dora! tack, tack..

varit på tågresa nu i en vecka och några dagar. Spenderat 53,5 timmar av resan sittandes på ett tåg.
När jag kom hem väntade ett kyvääär på min säng. Öppnade det och började nästan gråta av lycka!
Bild: MVG
Engelska: G
Hemkunskap: VG
Idrott: VG
Matte: VG
Musik: MVG
Biologi: G
Fysik: VG
Kemi: G
Geografi: G
Historia: G
Religion: G
Samhällskunskap: G
Slöjd: VG
Svenska: G
Teknik: VG

20x2= 40
15x6= 90
10x8= 80
80+90+40= 210!

När jag fick in den Priluminära (hur fan stavas det haha?) var lägsta poängen för att komma in på det programmet jag vill gå 165p. Jag kommer garanterat komma in! Om det ser likadant ut nu förståss. Får reda på om jag kommer in den 1 Juli. Såååå nervös! Längtar
Nu ska jag städa klart litegrann och gå och lägga mig. 
Såå, godnatt!
Btw, vet inte om jag hinner blogga imorn innan jag åker, ska vara i stan strax innan 11 i morn för att sen åka vidare till Lysekil där jag firar midsommar med Angelica och Aleks ;) Ha't gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0