-

På headern över dorii.blogg.se står det "dorii" med stora svarta bokstäver som inte alls passar in. Någon som vet hur man får bort det? Jag har tagit bort namnet på bloggen i inställningar och sparat utan någon förändring. Kan någon snälla hjälpa mig? Tack på förhand!!
Iallafall. Slängde ihop en ljus sommar-header ;) Mysig va? Jag blev rätt nöjd, men vad tycker ni? Den är rätt enkel och sååå men.. Aa, jag gillar det! :D 

Tumblr_lkhdxsmtev1qert1go1_500_large
pic: weheartit.com , börjar bli en vana HE HE

Kommentarer
Postat av: Wilja, mamma till Jamie! ♥

tror jag kan fixa det, kan ta det nästa gång du kommer! <3

2011-05-04 @ 22:11:57
URL: http://mmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0