-

Sorry bloggläsers för den dåliga uppdateringen men jag har inte haft tillgång till dator och pallar inte blogga med mobilen ;)
Igår sov jag hos mormor och morfar, sen tog jag och Elsa bussen in till stan där vi träffade Oskar, åkte med honom till gymgrossisten sen körde han oss till Wilja. Jag och Wilja satt och bestämmde tapeter till lägenheten, fast det gick inte så bra eftersom att båda har beslutsångest. Iallafall, sen kom miKKKE hem och tog upp Lucifer. Sen när han var uppe kom vi på att han var hungrig. SMART! Elsa vart skiträdd iallafall. För er som inte vet är Lucifer en ormbebis.
Sen när det började bli kväll tog jag och Elsa bussen till Trollhättan för vi skulle se Ison & Fille och lyssna på Jag skrattar idag. När det var slut stack vi! Haha. Sen hände det inte så mycket mer :P
Nu hade det inte varit fel med lite sömn, men Elsa liger och tar upp all plats i hela sängen och den är ändå rätt stor. Aja, ska ändå åka till åsaka om en stund ;) Får se när Elsas dadi kommer!
Ormen sitter på axeln, lätt att missa tror jag. Bilden är så.. oskarp eller nått, jag vet inte! :D 
Nu ska jag packa min lilla väska. Ehehe BYE! Höres imorn om inte ikväll......
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0