-

jag vill bara visa dig nåt bra
jag kanske har nåt nu som du beundrar
jag drömde att du lyssnade
att du hörde nåt i mig som du förstod

Idag har det varit en underbar dag. Morgonen startade med 2 timmars matteprov som jag längtat efter i evigheter. Det gick superbra! Hoppas resultatet blir lika bra som det kändes att göra provet! ;)
Efter lunch åkte vi en ca 3 timmars lång guidad tur igenom hela Trollhättan. Det var faktist intressant! Blev lite småirriterad på folk som bara satt och skrek att ingen bryr sig osv. Jag bryr mig iallafall och det är jag glad över, för när vi snart skulle få sluta fick vi reda på att vi skulle ha prov på den informationen vi fått under bussresan. Vem kommer få bäst resultat? Dom som gapa, dom som sov eller dom som lyssna? ;)
Efter skolan tog jag bussen till Åsaka där morfar hämtade mig och körde mig till Angelica. Hos Angelica blev det lika livat och galet som det brukar bli, eller vad säger du? Haha! Älskar dig, bästa vän! ♥
Årets första åska kom på besök ute hos Angelica också! Det var underbart :D Jag, Angelica och Linnea satt ute i spöregnet och njöööt, haha!
Aja, sen när jag kom hem så satte jag mig och pluggade Antiken, Hinduismen och Ekonomi. Nu är Ekonomiuppgiften klar så jag får betyg. Hinduismen är klar så jag kan börja med nästa religion och all information jag behöver om Antiken är klar så jag kan börja skriva en faktatext. Känns sjukt bra! Jag har faktist saknat att ha läxa, även om jag inte hade någon ;)
Nej, nu slår ögonen snart igen på mig! Vi hörs imorn, gonatt! ♥

Lars Winnerbäck – Fribiljett mot himlen

Gick in på weheartit.com för att leta upp en passande, fin bild. Jag hittade ingen passande utan en fin. Regina Spektor!
Min favoritlåt med henne.
Regina Spektor – Laughing With

Tumblr_ll07gjxgad1qeqjavo1_500_large

Kommentarer
Postat av: Wilja, mamma till Jamie!

Jag är SÅ stolt över dig för att du sköter skolan så bra! Älskar dig <3

2011-05-11 @ 23:50:26
URL: http://mmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0