-

snälla, bli min igen
nej, låt det va som i en film
snälla bli min igen
låt mig va kvar
ja, låt det va

God afton mina damer och herrar! Snart är det grillning som gäller, sen åker jag till nbke och träffar Ronja och Isa :) Kanske någon mer, jag har ingenaning? :D Fast det regnar såg jag nu.. Är inte jättesugen på att åka dit på moppe om det regnar.. Hmm.. Dom får övertyga mig och motivera mig om varför jag ska komma så får vi se om dom lyckas ;)
Tur att vi har tak över altanen annars hade det inte blivit någon grillning heller :o
Internet är segt just nu, iallafall spotify. Jag har startat om låten i 4 minuter för den stannar och vägrar fortsätta..
Jag ångrade mig direkt när jag skickade sms till Ronja om att jag kanske inte orkar åka i regn. Haha! Lite regn har väl ingen dött av? :D
Nä, nu ska jag göra nått annat. kram!
pic: weheartit.com /lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0