-

Toppen dag (y)
Skolan först, det var väl kul :) Sen stack jag därifrån för jag skulle till näl och kollade upp öronen. Ska komma tillbaka om ett halvår och se om det blivit bättre, annars .. De nämnde operation, jag hoppas inte :o 
Sen åkte vi till fältarna efter en sväng förbi donkish ;) Var på möte där i en timma ungefär. Sen gick jag till resecentrum, träffade Linnéa på vägen och hon följde mig dit, sen kom Oskar och hämtade mig så åkte vi hem till Felicia en stund och sen åkte vi hem till mig :) Nu har han precis åkt så nu sitter jag här ensam :( Hähhä, jag är inte helt ensam i huset iallafall som jag var igår. Det var riktigt äckligt :o Uscha. 
Nu ska jag ner och borsta mina tänder, får sån jävla äcklig andedräkt av toffifee eller hur det nu stavas! Haha. 
Hörs sen kanske?
Köss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0