always love - nada surf

Sitter hemma hos Wilja och Micke och har precis lagt slingor i Wiljas hår. Jemme kryper runt på golvet som en galning och gissa vad! Han sa hej förut! Både jag och Wilja ställde oss och glodde på varann med världens smile. Helt underbart! 
Idag gick skolan skitfort, jag var där 5 och en halv timmar men det kändes som typ.. en? Två kanske? Aja. Efter skolan åkte jag in till Vänersborg och möte Wilja, Micke och Jemme så gick vi till banken och sålde Wiljas fonder. Fredag den 13:e är ju inte en typisk otursdag säger jag bara ;) 
Jaja, ska sluta tjata nu. Ska in och kolla på skor med Wilja ;) Pusshaj !
Note_cute_love_quote_message_short-3821111e607af2ff3dd316a9d4082dae_h_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0