De mystiska svarta bokstäverna..

.. försvann helt av sig självt! Åhåhå vad underbart. Har ont i mina knän efter springturen så jag lägger mig i sängen och vilar lite :) Lika bra att jag går och lägger mig? Min lärare sa att jag skulle sova och äta ordentligt inför nationella provet vi har i matte tomorrow. Lite nervös så, eftersom jag brukar ha rätt många slarvfel.. Blir så himla stressad! Åh herre.. Nä, nu ska jag tänka på något annat..
Shabby chick! Jag flyttar ju på sätt och vis ihop med min syster om en månad och vi ska inreda lägenheten tillsammans och köket ska ha temat shabby chick. Jag ville ha lite inspiration och idéer SÅ jag gick in på weheartit, precis som jag brukar, och sökte på "shabby". När jag fick se alla vackra bilderna blev jag helt inredningskåt och bara önskar att denna månaden ska gå superfort så vi kan börja inreda!
5626480266_3f56602812_z_large
5540511207_6f88506805_z_large
Unbenannt-3_large
Img_5664_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0