Godmorgon !

Om en timme sitter jag på bussen påväg till Trollhättan för att sen åka vidare till Vänersborg, hem till min storasyster Wilja. ( www.mmylove.blogg.se )
Jag har ingenaning om vad vi ska göra förutom att plugga lite hinduism, antiken och ekonomi. 
Jag vaknade halv 7 imorses utan att jag ställt klockan! Lite småsjukt, men ändå? Jag somnade vid 8-tiden igår kväll / eftermiddag. Jajaja, nu ska jag städa lite på mitt rum så mamma inte får spel när hon vaknar. Goselikram!

T2 – Heartbroken - Radio Edit
Gigi D'Agostino – The Riddle
Blue October – Jump Rope
Veronica Maggio – Jag kommer
Streaplers – The Great Snowman
Phantom Planet – California - Tchad Blake Remix
Eldkvarn – Jag älskar dig
Niccokick – I Want You Back
City and Colour – Against The Grain

Kommentarer
Postat av: ZOOFIE (SVERIGES STÖRSTA MUSIKBLOGG!)

Söt header.

Sjukt att du listade så många låtar men jag hittade ingen jag gillade x'D haha

2011-05-09 @ 22:37:04
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0