Hemma igen :)

Tusen tack för dagen Isa, Ronja, Charlotte, Oskar och Emil! 
Isa konfirmerade sig så jag, Ronjao ch Emil var där och kollade. Det var jättefint och kul! Jag saknar verkligen konfirmationen! Petra, prästen, sa att hon skulle börja med ungdomsgruppen nästa år igen och då ska vi vara med, om det blir av :) För det blev det inte i höstas. Första gången försov jag mig och fick därför inte reda på när nästa möte var osv. Lite synd :( Menmen, inget att göra åt!
Sen blev man bjuden på kalas efteråt. Det var jättegod mat och det var jättefint. Hann tyvärr inte köpa någon present till Isa, men vi får la se vad hon kan hitta på framöver ;) Efter fikat kom Oskar och hälsade på lite också! :D Åkt ända från Vara för vår skull, trevlig grabb dedär!
Efter kalaset gick jag, Isa, Ronja och Emil hem till Isa och tog det lugnt tills Emil åkte hem. Då åt vi och sen gick vi ut och mötte Charlotte för att gå till Oscarshov för att sola, gymma och basta faaaast vi fick inte igång bastun.. Men brun har jag blivit iallafall! :D 
Glömmer bort att skriva klart hahah.. Nä, nu ska jag sluta tjata :) GODNATT!
Tumblr_ll7dcuviod1qijhdwo1_500_large
guess what? weheartit.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0