if u seek amy

Walla.
Åkte från skolan direkt idag typ. Vaknade med dunkande huvudvärk, var yr osv. Tog en alvedon, åt och hoppades på att det skulle bli bättre vilket det inte blev. Drog till Angelicas mormor och nana lite sen tog jag nästa buss hem, ca 30 timmar senare. Nejmen, vid två ungefär. Det blev bättre när jag sovit, men inte bra. Jag tippar på att det är blodtrycket som spökar igen. Vad kan man göra? Ingenting. Förutom att resa sig upp i slowmotion, gaash! Jag har inte tålamod för detdär.
När jag kom hem kollade jag först på Deadline och sen Spun. 
Spun-filmen var helt jävla insane! De bara knarkade helatiden och man fattade ingenting. Men Brittany Murphy som spelar Nikki var bra iallafall :)
Nu sitter jag och lyssnar på musik som jag inte kunnat göra på hela dagen för mitt headset är borta. Värst var det i bussen förut då det satt ett tjatigt par bakom mig och 2 irriterande ungar där fram som inte hade någon aning om hur man uppför sig bland folk. Det är väl toppen när man är yr och känner sig helt borta? Jaaaa men visst!
Nu ska jag dö, sen ska jag uppstå och må bra igen. 
Bra! Bra. Då hörs vi sen :) PUSS.
såhär bra mår jag:
bra/dåligt? woah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0