nu kan du få mig så lätt

Mår jättekonstigt. Har typ ont i magen, mår nästan illa och på det har jag en jävla träningsverk. Vad har jag gjort egentligen? Hmm.. Jo, vänta! Jag vet! Ätit oregelbundet :) Usch, inte bra. Nuuuu, usch vad äckligt det känns. 

Jag längtar tills imorn! Jag och Linnéa ska vara cowboys, ni måste se våra dräkter, ascoolt! Lägger upp bilder imorn ;) Eller aa.. Får se när det kommer eftersom jag inte har någon kamera längre ^^ får be någon ta kort på oss med iPhonen eller nåt :)

Ska snart gå och lägga mig så jag orkar me't imorn. Efter skolan åker jag till Hair & Face och färgar håret. Hur det blir får ni se i morn ;) Jag är jättenervös :o

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0