rändumm

Senaste....

- Film du såg? - Hmm.. Eh.. Burlesque, kanske?

- Bok du läste? - Dyngkåt och hur helig som helst

- Person du ringde? - Mami

- Som du fick SMS av? - Vinäger-Ronja

- Dryck du drack? - Trocadero , juice eller kaffe

- Facebook-kommentar du gillade? - "du är en tönt :D2

- Djur du såg IRL? - katt

- Måltid du åt? - köttsuppe

- Person du bråkade med? - mig själv

- Släkting du träffade? - morfar

- Ord du sa? - "är inte det ditt ex?"

- Komplimang du fick? - kanske om mina ögon förut :o kommer inte ihåg :D

- Grej du köpte? - Bröd, krydda och creme fräääsch

- Affär du var på? - Hair & Face

- Låt du hörde? - X - Ansiktet

- Spel du spelade? - nått plopp-spel hos Angelica :)

- Tv-program du såg? - BB

- Blogg du besökte? - Cecilia Andelins, men vet inte vad den heter för jag klickar upp den från facebook :)

- Grej du tappade bort? - Mitt hårband!

- Kram du fick av? - Oskar tror jag

- Blomma du såg IRL? - En jävla massa från konfirmationen förut, liljekonvaljer, rosor.. och massor med andra!

- Bloggkommentar du lämnade? - Vet inte vad jag skrev, men den var till wilja iallafall :) www.mmylove.se

- Hello Kitty-grej du såg? - mitt vattenflaska precis framför mig hohoo!

- Grönsak du åt? - sallad, gurka, tomat och majs blandat i en stor jävla röra

- Frukt du åt? - 100 olika tropiska frukter från konfirmationskalaset :)

- Ord du skrev på papper? - vet inte, men det var nått om DNA från när jag pluggade :)

- Bio du såg? - Scream 4

- Tandläkarbesök du gjorde? - När min tand åkte ut för ca 1,5 år sen xD mååååste dit igen. jag gillar tandläkarn ! :D

- Ledig dag du hade? - fredag förra veckan :)

- Fråga du fick? - "får jag prova?"
NU går jag och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0