Schleeten

Jag har inte suttit stilla många minuter idag känns det som. I skolan på idrotten sprang vi. Självklart trodde jag att vi skulle ha innegympa och tog inte med rätt skor så jag fick springa i mina gladiatorsandaler :) PERFEKT! Mina knän mådde super efter halva biten så jag gick tillbaka.. HAHA! En riktig fighter är jag :)
Efter skolan kom pappa och hämtade mig och sen åkte vi förbi torget och hämtade Linnéa så åkte vi till överby och kikade lite på utklädningskläder på partaj. Hittade inte något kul såå jag får la hitta på något snart eftersom vi ska ta spexfotot på tisdag. ROLIGT! Jag går inte i min hemskola egentligen och dom ska ha lektioner där. Vad ska jag göra då hela dan? Gå runt och vara utklädd! Treeevligt. Kanske ska vara cowboy? Äh, ja vene.. HEHE.
Efter vi varit där och var klara på mötet tog jag bussen till Vänersborg, mötte upp Wilja på torget och gick ner till vattnet och skulle kolla på vårruset men blev mest uppkäkad av alla knott :) 
Nu har vi precis kommit hem och håller på att göra mat. GOTT! Jag är hungrig :) Nu ropar Wilja från köket så jag får dra. Haj!

detdär var en gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0