Städtanten skriver

Efter att jag vart ute och sprungit och hade duschat tänkte jag "Här inne behöver städas." Jag gick upp, tog på mig kläder, smög med mig en tvättsvamp in på toa och låste in mig. Skrubbade duschen och handfatet osv. Det riktigt blänker där inne nu ;) Bara golvet kvar.
Varför städar jag toan frivilligt? Jo, det behövdes och varför ska Pappa eller Marie städa det? Dom som alltid gör det! Dom blir säkert glada när jag gör det utan att dom ens säger till mig :) oooooch jag hade rätt. Dom blev glada ;) Det kändes riktigt bra också! :D
Responsibility12(alternate)_large
pic: weheartit.com

Kommentarer
Postat av: Wilja, mamma till Jamie! ♥

aw, vad snäll du är! ♥

2011-05-04 @ 21:09:23
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Wilja, mamma till Jamie! ♥

Me 2! ♥ Mamma kommer i morgon och ska skriva kontraktet och lämna flyttlådor. Sen ska jag ringa i morgon och fråga när jag ska bestämma tapeter! :D

2011-05-04 @ 21:27:19
URL: http://mmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0