Sweet

I will die someday
But right now it feels quite far away
I will die someday
Let's hope it's not today

Idag har varit en bra dag.
Första lektionen var det NO, vi ska göra varsinn vippa som jag redan gjort. Andra lektionen var SO tror jag, då fixade jag geografiuppgiften så jag får godkänt i det, men Peter hade glömt ge mig pappret med uppgifterna så jag trodde bara att jag skulle sammanfatta och dra slutsatser men nehepp, då blir det komplitering på det. Men det fixar jag imorn :) Sen hade vi Engelska, då skrev jag klart hälften av uppsatsen om Cocos Island. Fin ö, detdär. :) Sista lektionen hade jag muntligt "prov" med per om kärnfysik. Fick godkänt på det, men kommer ändå få VG i slutbetyg eftersom det gick så bra för mig på fysiken om kraft och såntdär. Så jag är nöjd med det!
Sen försvann pappret om Cocos Island, så jag fick börja samla info på nytt. Men det löser sig! Den är nog klar imorgon :)
Nu tänkte jag skriva lite om Salvador Dalí och surrealismen och göra en bildanalys på den bilden som jag håller på och målar i bilden. Hoppas som fan på ett MVG, men Susan sa att jag nog kommer få det eftersom hon ser att jag jobbar mer färger väldigt bra :)
Supernöjd!

Tumblr_llm68hilmy1qfyu2go1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0