tjurig.

Påväg hem från Angelica stannade moppen 2 eller 3 gånger och stod typ 5 minuter vid varje stopp och kickade, kickade och åter igen kickade. Uuuuusch vad sur jag blev! Skrek gjorde jag lite också, hoppas att ingen hörde..
Spex idag var helt awesome, jag kan inte lägga upp bilderna för det krånglar.. ingen aning om varför menn, så äre!
Efter skolan åkte jag ner till Hair & Face och färgade håret. Hade tänkt mig blondt men det blev inte så för mitt hår var rätt ojämnt färgat så vi färgade det brunt nu som en grund till att börja slinga ner det. Börjar om en månad ;) Mamma, om du läser detta vill jag bara säga att jag INTE ska ha platinablondt. eller hur stavas det? haha!
Nu smsade pappa att jag skulle stänga av datorn så får göra som han säger. Godnatt, vi hörs imorn! Lite mer än idag hoppas jag ;)
Puss och kram, skumbanan ♥
Tumblr_lklblnagly1qeeigho1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0