Toppen

Kom hem från överby precis, har varit och handlat skolavslutningskläder, en blommig blus och en rosa vattenflaska med Hello Kitty :D Supersöt.
Jag var precis påväg ut på balkongen för att ta det lite lugnt och lyssna på musik. Vad hör jag då? Jo, en jävla gräsklipparjävel. Alla borde ha en Helmer som Angelica! Den är helt tyst och klipper gräset för sig själv. Nä men jag får la vänta en stund så kan jag nog gå ut och sätta mig utan att störas av någon gräsklippare :)
Jaao, imorn är det studiedag. Ska kanske åka in till Trollhättan eller hem till Wilja. Har inte ens pratat med henne än men det går säkert bra ;) Det är så himla gött väder! Ojojoj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0